Woorde uit die kombuis – God sing

Ek het laas week die voorreg gehad om my dogter se kooropvoering te gaan kyk. Sy is van kleins af baie lief vir musiek. Hierdie omgee kind se stem bekoor daagliks my hart soos haar liedjies deur ons huis se gange weergalm. Ek weet nie hoe klink die stem van ‘n engel nie, maar ek veronderstel dit moet klink soos die klanke wat uit Charne vloei.
Terwyl ek na die koor sit en luister word my gedagtes weggelei na my vriendin Debbie se vraag van die ander dag: “Het jy geweet dat God oor ons sing?” Ek en sy het lank vasgehaak by DIE indrukwekkende gedagte en gewonder hoe intens God se gevoel vir die mens moet wees as Hy oor ons sing? Ek moet bieg, God se groot liefde oorweldig my steeds elke keer as ek net aan ons gesprek dink.
Kyk bietjie wat staan in Sefanja 3:17 “Die Here jou God is by jou, Hy, die krygsman wat red. Hy is vol vreugde oor jou. Hy is stil-tevrede in Sy liefde. Hy jubel en juig oor jou.” (1983 vertaling) Die Bybel vir almal stel dit so: “Julle God die Here is by julle. Hy is die groot soldaat wat julle red. Hy is bly en Hy juig oor julle. Hy is lief vir julle en Hy sing oor julle.”
Lees hierdie vers weer stadig. Hoor jy dit? Glo jy dit? Die Here is by JOU. Hy is vol vreugde en stil-tevrede in Sy liefde vir JOU. Hy sing oor JOU!
Retief Burger sing oor God se liefdes lied in sy liedjie Sekelmaan – “Vanaand se sekelmaan is net vir jou, mag hy dans tot in jou hart en sy arms om jou vou.” Sjoe, is dit nie mooi nie?
Nog ‘n sangeres, Karen Zoid sing in een van haar liedjies oor haar hoop dat haar seun altyd sal kan saam sing as die musiek begin speel en in een van my gunstelinge sing Riana Nel “Ek hoef nie te sien om te glo, want U lig my tot bo op U skouers…U dra my siekte, my swaarkry my gebrokenis op U skouers”

Oral om ons verwoord sangers hulle gevoelens in liedjies en gryp hulle ons harte aan. Maar dat die Skepper oor Sy skepsel sing, maak kragtige emosies in my los, laat my in verwondering neerbuig voor die karakter van ‘n heilige en almagtige God.
In n intieme ontsag wil ek ook ietsie sing in antwoord op die Heer.
Miskien het jy vandag ‘n hartseer liedjie, wat jy sommer net woordeloos binne-in jou sing. Dalk het jy ‘n lied van dankbaarheid, wat jy nederig sag in jou kar wil sing of dalk wil jy uit volle bors prys en aanbid.

Dit maak nie saak watter liedjie op jou hart is nie. Wat saak maak is of jy God roekeloos sal vertrou met jou hartslied. Hy is n God wat luister, ‘n God wat verstaan.
Vandag wil ek Urban Rescue se liedjie “Song of my Father” sing as viering dat ons Heer oor ons sing!!

SONG OF MY FATHER
When silence falls
I hear You call
In a secret place

You still my soul with quiet joy

And I’m wide awake

In the middle of the night
I look up to the sky
I can hear You
Singing over me
Through the fire and the flood
I know that I am loved
I can hear You
Singing over me

You spoke the earth with just one word
And You hold my heart
My every step, my every breath
Is Your work of art

In the middle of the night
I look up to the sky
I can hear You
Singing over me
Through the fire and the flood
I know that I am loved
I can hear You
Singing over me

I hear Your melody
I hear Your symphony
There’s nothing louder than the song of my Father
I hear Your melody
I hear Your symphony
There’s nothing louder than the song of my Father

Leave a Reply

