Woorde uit die kombuis – My Pa

Ai my pa, ek was so bitter klein toe ek begin bid het vir n pa en as kind was die gewag lank. As ek nou so sit en terug dink besef ek die Liewe Heer het elke gebed verhoor en op Sy perfekte tyd het Hy vir my, my eie pa gestuur.

Pappa was alles waarvoor ek gebid het. Nee, Pappa was meer!! Vir 28 jaar was pappa vir my geleen. Hoe vinnig gaan 28 jaar verby? En nou is ons hier… Ek gaan nie groet nie, ek kan nie. Elke dag van hier af vorentoe gaan ek pappa se lewe en invloed vier. Tot ons mekaar weer sien. En pappa se invloed le wyd oor my lewe gestrooi. Tog ook diep binne my hart gebere. Verweef in soveel oomblikke saam. Daar was lag en trane, pyn en vreugde soos wat seisoene verander; pappa was altyd daar.

Ek koester die herinnering in die geure van basil & tamatie, gebraaide vark met appelsous. Pappa se lip-lekker potjies of sommer net pap & wors. Die reuk van gesnyde gras, die knetter van n harde hout vuur, n goeie botteltjie rooiwyn. Elke rugby game, krieket toets en golfbaan. Boeremusiek en pappa wat nostalgies praat oor dinge voor my tyd. En dan altyd die stories op die radio skuins voor drie. Soveel lang, goeie gesprekke propvol quotes en raad.

Ek weet nie of ek my verbeel nie, maar soos ek ouer word proe ek ook die liefde in die kos en die suurstof in n vars gemaakte koppie koffie..

Dankie weeg so lig en voel so onvoldoende… Dankie in elk geval..vir soveel dinge. Vir pappa se voorbeeld en opoffering. Pappa se geselsies en ondersteuning. Al die lewenslesse. Vir pappa se liefde vir ons kinders en later die kleinkinders, maar veral vir pappa se onwrikbare liefde vir mamma. Pappa was real…n opregte mense – een sonder voorgee! Dit was n voorreg!

Ek sal onthou om so te leef dat ek tevrede kan wees met die een wat na my terug staar in die spieel. En dat pappa gese het… Meeste van die tyd is die lewe vol moeilike vrae, maar as ons eers die moeilike vrae gevra het, is die antwoorde gewoontlik maklik.

Ek gaan verlang, ek verlang al klaar. Ek soek pappa in oomblikke, spasies, gapings en krake. In die klein dingetjies wat net pappa sou verstaan.

Ek het pappa so lief!
Stuur groete daar bo.

Ps: ek sal nou maar hier en daar vir die WP cheer!

2 thoughts on “Woorde uit die kombuis – My Pa

  1. Hierdie is so besondere …..diep boodskap… sjoe…vriendin….jy het werklik so talent om jou gevoelens so in woorde te sit….en dankie dat jy dit deel.

Leave a Reply

