Woorde uit die kombuis – haal af die masker

Die lewe weeg ons en mense oordeel. Meeste van die tyd weeg ons te lig. Selfs Jesus was geweeg, verwerp en toe gekruisig.

Het jy al ooit ‘n rol vertolk in die opvoering genaamd: Voorgee? Jy is ‘n akteur op die verhoog, maar elke dag verloor jy n stukkie van jouself en word jy meer soos die kostuum wat jy dra. Jy versmoor in n selfopgelegte masker. Die mure van kritiek en opinies kom al nader en druk jou vas. Totdat jy die EEN ding verloor wat jy moes oppas: Jou hart.

Ander se verwagtings le jou lam. Jy hardloop soos n afkop hoender rond om mense gelukkig te probeer hou, maar jou gehardloop kry jou net al verder weg van die ware jy. En uiteindelik vind jy jouself op n plek waar jy hard moet soek na die waarde binne jouself .

Klim af van daai verhoog. Loop weg van die rol wat jy vertolk. WEES JOUSELF. Wees die beste jy wat NET jy kan wees. Maak vrede met die feit dat jy soms ander mense gaan teleurstel. Nee, dat jy soms ander mense MOET teleurstel. Jy kan nie als vir almal wees nie.

Was jy al ooit bang as mense kyk, regtig kyk, hulle al jou foute sal sien? Wel:

“Ring the bells bold and strong

Let all the broken add their song

Inside the perfect shells is dim

It’s through the cracks, the light comes in. . .”

Toe my kinders kleiner was sou ons mekaar se name in ons handpalms skryf. Ek sou my kinders se name in my hand skryf en hulle sou my naam in hulle hande skryf. Net soos God ook ons name eenmaal in Sy hand geskryf het. Wanneer ek deur die dag die name gesien het op my hand, het dit my herinner: Iemand ken my, het my lief. Ek maak saak! Ek behoort!

Wat noem ander mense jou?

Belangriker nog, wat noem jy jouself?

Mag jy op geen ander naam antwoord as die naam wat God jou gegee het nie.

Jou ware naam. Jou erfnaam.

Mag jy daardie naam erken as Hy jou roep!!

6 thoughts on “Woorde uit die kombuis – haal af die masker

  1. Dis pragtig! Jou woorde praat vandag met my Gerda – soms moet ons onself sien deur God se oe.Die wereld weeg en vind ons te lig…

Leave a Reply

